Simning igen

Idag lyckades jag hinna 1000 meter under tiden P hade simskola 👍

Skulle bara bÀra in saltstenen i fÄrhuset.... suck! Kul med ny spÄn

Lisabet börjar bli stor

Tur Pia hade vett att flytta sig frÄn sitt mysiga bo innan Simzon kom in :-)

KvÀllsborstning, han blev lite renare i a f. Tre veckor kvar tills hovslagaren kommer, behövs verkligen fram Àven om jag filar lite pÄ trakterna varje dag, tÄlamodet Àr inte sÄ stort. Bak gÄr dÀremot inte alls Àn, jag fÄr vara nöjd nÀr jag lyft upp hoven och satt ner den igen.
Han vĂ€xer visst oxĂ„ lite, inte sĂ„ jĂ€mt dock 😜


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Bra gjort att utnyttja P:s simskoletid för eget simmande och 1 km var inte fy skam.
Trassel heter ju Trassel av en anledning.... :D
Lisabeth har ju blivit jÀttestor! Ingen liten lammunge lÀngre, minsann.
Haha, sötprinsen Àr lite bakhög för tillfÀllet! :P

Svar: I början fick jag inte simma för P men nÀr dÀr var en mamma till som simmade gick det bra :-)
Ann Knutsson

2016-10-12 @ 06:11:23
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0