Simning

Idag var det simskola igen och jag passade på att simma samtidigt! Väldigt många år sedan jag fick för mig det och jag kom på varför! Fruktansvärt tråkig motionsform 😟 Inte är jag snabb heller, lyckades bara hinna med 750 meter på dessa 30 minuter.... Bastun efter var desto trevligare, synd bara att det saknades en kall öl 😜

Ninja och Princen har funnit varandra. Hoppas han väntar med att bli hingst så dom kan gå ihop några månader till, vill inte kastrera förrän till våren

Hann med att mocka knappt halva fårhuset idag, sen kom jag på att jag nog behövde rädda in mina pelagonier och det var nog klokt för det är bara 4 grader nu, fryser säkert inatt. 15 st lyckades jag pressa in i fönsterkarmarna, resten fick hamna i komposten. Samma väg åkte amplarna och i rena farten plockades studsmattan in 😀
Nu har jag precis lyckats med prestationen att bytabatteri i P's iPhone! Väldigt pilligt med dom microskruvarna men det gick nog snabbare än förra gången tror jag!


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Kul att Ninja gillar nykomlingen!
Ja, nu kommer höst och kyla, beredd är man inte men vänjer sig väl framemot nästa sommar! :D

Svar: Jamen du är väl glad som inte gillar sommaren 😏
Ann Knutsson

2016-10-05 @ 17:28:48
URL: http://gyllensilver.wordpress.com
Postat av: Mormor

Dom ser ju ut att vara riktiga kompisar just nu. Riktig vykortsbild.

Svar: Ja och dom springer och busar en hel del med, bra för tjockisen!
Ann Knutsson

2016-10-05 @ 21:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0