Grovkök

Dom utlovade före- och efterbilderna :-) visserligen ska bröstlisterna slipas och spacklas en omgång till och målas men det är nästan klart

Målad väv på vägarna var snyggt tills katterna kom på vilken bra klösbräda det var :-(

Laminatgolv som väggpanel blir både klösovänligt och lätt att torka av när lerig Trassel rister av sig

Där bredvid dörren har suttit en målad masonitskiva sedan förra hunden (inte Tinka utan Kira) gick lös på dörrkarmen

Så där fick bli lite specialare, men det blev rätt bra tycker jag :-)

Så igår hann vi både med lister, simskola, handla, putsa alla fönster invändigt....

.... motionera Ninja och..... äsch, det var nog nåt mer ;-)

Ikväll när jag gick ut med Trassel var den där igen på samma ställe!


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Det blev ju toppenfint! Snygg lösning med listerna där vid dörren.
Kan tänka mig att katterna gillade vävtapeten... Silverkatten och hans brorsa har varit på mina tapeter här och var också men min "specialare" blev att hänga upp dukar över... Inte så avancerat som att sätta upp golv på väggen minsann! :D
Full fart som vanligt.

Svar: Dukar var ju oxå smart, bara ta ner, tvätta och sätt upp igen 👍
Ann Knutsson

2016-09-22 @ 00:55:31
URL: http://gyllensilver.wordpress.com
Postat av: Mormor

Det blev ju superfint och alldelees säkert mer städvänligt. Men ni kunde väl hunnit med lite till innan dagen var slut!!!!!!

Svar: Jo, vi hann faktiskt sopa rent stalltajet oxå ;-)
Ann Knutsson

2016-09-22 @ 13:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0