Ikväll blev det en lastbil och en hästtransport, 270 balar och imorgon blir det en likadan runda till. Mer behövs inte i år, har ca 400 balar kvar från förra året att börja på lite till hästarna och sen får fåren äta av det hela vintern.
Det gjorde en hel del på förbrukningen att byta tre shettisar som åt hö året runt till en väldigt lättfödd Welsh Mountain

Har suttit och kollat eventet med nya iPhone nu. Har bestämt sedan ett tag att det är dax att byta ut 4s mot en nyare. Funkar visserligen alldeles perfekt men batteriet håller inte så länge och den blir långsammare och långsammare efter varje programuppdatering. Dessutom har jag lovat P denna😜
Nåja, den nya verkar bra och IP67 är ju helt rätt för mig😁 Hoppas nu den går att köpa snart! Det blir byte av operatör oxå nämligen, jag som har så totalt värdelös mottagning hemma vill nämligen ha samtalen och sms att fungera via wi-fi och nu finns en operatör som stöder det👍


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Ett rejält styrketräningspass, det där... och jag som blev trött av att stapla 50 höbalar på Spånga (fler fick inte plats åt gången).
Var köpte du det lysande halsbandet åt Trassel? Emblas passar ju inte och Ankan ska behålla sitt

Svar: Halsbandet hittade jag på Tradera
Nu har jag börjat träna P i att bära balar oxå så hon konkade nog på dom 50 ;-)
Ann Knutsson

2016-09-09 @ 06:04:40
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0