Kvällsprojekt

Såja, rensad och inlagt lite roliga appar. P lär bli glad imorgonbitti :-) Så snabb den blev helt plötsligt, lite skillnad på dessa 30 apparna och mina 100 förstås och dessutom inte en enda bild i minnet, den började bli rätt full.
Tur jag köpte en rätt mycket större nu så jag kan fylla på utan att bekymra mig :-)
Hon har t o m fått egen e-post så hon kan skicka bilder👍
Bakgrundsbilder och signaler får hon fixa själv imorgon, säkert inga problem för en snart 5-åring😜
Men vad det händer mycket på bara några år egentligen! Min första egna dator lagrade 500 MB och den var inte i närheten av att vara full, den gamla iPhonen lagrade 16 GB och protesterade och ändå fanns där inte mer än 1800 bilder och lite appar!

Lägg av nu matte, du är tråkig!

På söndag flyttar Prince äntligen in :-) Fast jag tycker garanterat att det ska bli mycket roligare än vad han kommer att tycka i början. Lämna både mamma och matte på en gång och åka låååångt, stackare! Fast Ninja är nog en bra lekkompis och uppfostrare tror jag, både snäll och bestämd med mycket spring i benen.


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Du ser ut att trivas med din nya lur. Och, ja, P kommer nog att bli glad, finns ju hur mycket roligt som helst.

Spännande blir det med Prince och han finner sig nog snabbt tillrätta!

Svar: Väldigt nöjd :-) P oxå, hoppas hon kan slita sig från den idag 😜
Ann Knutsson

2016-09-20 @ 05:45:21
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0