Ledig kväll

Oj, vad sömning man kan bli av lite borstning :-) kliade nog skönt i pälsen. Enda gången han vaknade till var under magen, inte lika behagligt där ;-) Har nog aldrig träffat en unghäst/föl som är så bekväm med att man rör huvud och öron som han är, han t o m njuter av att man kliar öronen :-)

Nåja, desto sämre tyckte han om att lyfta hovarna och med ens var han klarvaken 😬 Annars har han inga problem med att jag rör benen, dom blev grundligt borstade och kollade utan protester. Slutade med att jag band upp honom i boxen istället så han hade väggen att luta sig mot, då gick det till slut. Tur jag är lika envis som den förklädda åsnan 😅 för så envis som han är måste det vara så😉
Mätt blev han oxå, ca 122 cm fick jag det till

Nu är paketen på plats under sängen för jag gissar att någon kommer att vakna tidigt imorgon 😊


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Grattis till den nyblivna femåringen!!! Hurra!

Sen är Prince ruskigt söt och blir nog mycket vacker. Härligt bild där han sömnigt vinglar efter borstningen! :D

Svar: P tackar :-) Kalle o Ankans matte så vet hon precis ;-)
Han är så söt, den lille prinsen ❤️
Ann Knutsson

2016-09-29 @ 06:07:03
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0