Mölle

Sitta ute i september och äta middag är ju inte så vanligt men igår i Mölle var det varmt och skönt!

Höstblomma fick vi med oss hem och P skulle förstås va med på fotot

I kväll kunde jag hämta den nya på posten

Hann faktiskt med att både sätta på skärmskydd och installera den innan jag skulle iväg. Kanske ett par appar som jag missat logga in på (har ju samlat en del😬) och så måste jag hämta ett nytt bank-ID, annars är nog allt i ordning👍

Hillevi: det felmeddelandet du syftade på fick jag oxå men efter att ha gjort dom flesta inställningarna via iTunes så gick det att hämta resten via iCloud utan fler protester


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Ser vackert ut där vid Mölle!
Grattis till nya Fånen och problemfri installation - drar mig väldigt för den detaljen... sist det begav sig, 2010, så fixade de det mesta i affären för jag hade så långsam lina. Men den lever verkligen på övertid, min telefon. Man har ju "allt" i den numera, så jag borde verkligen komma till skott.
Söt P bredvid nästan lika hög blomma!

Svar: Ja, där finns en hel del. Den är nästan full, batteriet inte bra och l
Ann Knutsson

2016-09-17 @ 05:56:24
URL: http://gyllensilver.wordpress.com
Postat av: Mormor

Klart den ena blomman skulle konkurera med den andra. Men de gjotde sej ju rätt bra där båda två. Telefonen ser ju fin ut och det var ett snyggt fodral.

Svar: Ja, inte dum alls!
Ann Knutsson

2016-09-17 @ 10:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0