Dagen idag

Vi firade en kollega som  fyllde 60 för ett tag sedan

Bakad potatis ned kycklingröra var inte dumt alls👍

P fick såklart följa med för dagis har inte jag, bara Mats och hon fick fisksoppa, med för mycket grönsaker ;-)


Väl hemma igen var det hästarnas tur och P var alldeles för trött! Ninja ville inte som hon och traskade till grinden stup i kvarten så jag hoppade upp, och med ett dressyrspö i handen så ...... väldigt synd att den hästen inte är ett par dm högre för fy sjutton vad hon kan gå bra!!!!!! Klart att med hennes 117 cm orkar hon inte med några busvarv med mina nästan 50 kilo 😉
Annie på tur next och vi börjar hitta knapparna! Fast självgående som jag fått till mig från förra ryttaren ä hon inte riktigt, får driva en del i början för att få med bakbenen ordentligt! Men idag lossnade det ordentligt och hon fick till och med till lite piaff 😀


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0