Hästdag

Idag fick dom sitt igen, alla tre

Ninja är färdigbantad för tillfället, måttbandet visade måttliga 235 kg :-)

Äntligen har hon oxå börjat släppa lite vinterpäls, med betoning på lite ;-)

Annie har tappat enormt med päls sedan hon kom, visst finns det en del kvar, speciellt på magen men det åker mängder varje dag!

Jag hade tur, det hann bli sol idag innan det var min tur att rida :-) Kom en sån där ettrig, överljuds motorcykel i alldeles för hög hastighet på vägen och jag var glad över att vi red i paddocken och inte på vägen idag!!!

Dom var blanka och fina en väldigt lite stund ;-) strax var det rullat igen :-)


Boxarna har fått ny spån, hönsen städat, en grind till en beteshage gjord, kört hö till fåren..... 
....packat ihop saker till imorgon

För imorgon är det dax! Halv elva ska han lämnas på kliniken och förhoppningsvis komma hem som valack :-) Nä, det går säkert, jag har känt båda nere nu. Hade en sån bra bild från sidan eftersom han var så välborstad och fin nu ikväll med svansen som en enorm plym...... vad gör jag? Lyckas radera den...... :-/


Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad du hinner med mycket, men försök pusta ut en dag också.

Svar: Nån dag, inte idag :/)
Ann Knutsson

2017-04-03 @ 11:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0