Orm!

En monsterorm i hagen!!!!

Skrämde P så hon knappt vågade gå ut ;-) Fast det var bara avloppsbrunnen som skulle tömmas :-)
Ninja o Annie fick en dag i sommarhagen och vi passade på att mocka den andra iklädda shorts för första gången i år!
Prince den stelbente stackaren fick gå ut igen idag. Gör nog lite ont trots smärtstillande för han blänger mellan bakbenen då och då och svansen viftar.
Men ingen feber och ingen svullnad än så länge. Däremot så skar dom av ett blodkärl i huden vid kastrationen och det droppade hela dagen igår och lite under dagen idag. Men när jag skulle ge honom Hippotrimet ikväll, som han kom på redan efter första dosen att han inte gillade ;-) så började det blöda rätt mycket mer igen. Verkar som det lugnat ner sig igen, hoppas det håller sig så! Tur jag har semester hela veckan så jag kan ha koll!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja. det var ju faktiskt en både lång och tjock orm och Paulina har väl samma ormskräck som sin mamma.

Svar: Det smittar väl ;-)
Ann Knutsson

2017-04-05 @ 10:24:50
Postat av: Hillevi

Ja... orm heter ju Schlange på tyska... - hon är språkbevandrad, din dotter!

Svar: På danska betyder orm maskar jag för mig :-)
Ann Knutsson

2017-04-05 @ 12:11:47
URL: http://Gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0