Simning

Fast först hade vi en vitrumpa på besök! Den har gått i hagen några gånger och varje gång jag har diskat en vattenbalja så har den varit tom på morgonen 😅

Trodde första gångerna jag diskade fårens att det var lamm på gång när dom hade druckit så mycket men det var nog den. 

Sen var det avslutning på simningen idag. För ovanlighetens skull så var det jag som hämtade på dagis och idag satt jag på bänken och tittade istället för att simma samtidigt.

Poletten trillar snart ner, det där med armar och ben samtidigt 😉

Avslutningsdagen fick dom testa rutschkanan oxå! Hon har blivit rätt mycket modigare med vatten dessa två terminerna, bra!

Baddare blå och grön fixade hon oxå men när vi skulle köpa märkena var dom slut😕 blir till att knata dit en runda till nästa vecka för dom har jag ju klart lovat at köpa!


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Inte dåligt - två märken! Synd att de var slut men de är viktiga. Kommer fortfarande ihåg mina...
Håller de dop i simhallen?! Tänker på dopfunten... :D ;)

Svar: Dop! Ingen aning, men dom blir ju blöta så det räcker :-D
Ann Knutsson

2017-04-26 @ 06:27:31
URL: http://Gyllensilver.wordpress.com
Postat av: Mormor

Duktigt.

2017-04-26 @ 10:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0