Simskolan....

......snart slut. Sista gången idag som jag simmade för nu är mitt tio-kort slut. Får titta på sista gången så jag ser vad dom har lärt sig.

När Hillevi oxå påpekade dom flaxande armarna (läste det för P) så har hon ansträngt sig alldeles förskräckligt :-) Gjorde bättre nytta än mitt tjatande ;-)

Ett paket rostbiff inhandlades till Buster på vägen hem 😀

15 år fyller han idag och rostbiff är smaskens!

Prince är läkt efter kastreringen och damerna har slutat brunsta så idag släppte jag ihop dom igen!

Efter nästan två månader i egen hage så var han inte så kaxig!
Trots tre högar hö, utplacerade så långt ifrån varandra det gick så vågade han inte röra dom.
Föltuggade så fort dom andra var nära och stod blickstilla när Annie skulle nosa lite.
Stackaren ör helt slut ikväll!

Rädda mig matte, jag trivs bäst i sällskap med mina pinnar och grenar!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Grattis Buster. Tänk 15 år sedan han kravlade runt som en padda. Han har växt till sej rätt bra.

Svar: Ja, fast han är inte så stor som han har varit
Ann Knutsson

2017-04-19 @ 11:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0