11-veckors Zack

I stort sett rumsren, i alla fall om jag lyssnar när han säger ifrån

Väldigt följsam och vill hålla kontakt
Kan ordet "Nej" efter att jag berättat för honom EN! gång (godisbit han inte fick ta)
Kan "sitt" vid min vänstra sida men med varierande position och ibland viftande framben 😉 oxå bara visat en gång
"Gå fint" går bra några meter innan det blir "studsa fint" 😉
Stjäla, tugga skor - kan
Klättra upp i sängen - kan inte, men snart 🙃
Skäller gör han inte (inte för att jag är ledsen för det), "snackar", gnyr, morrar men inga skall.
Hm, det var nog 11-veckors sammanfattningen det


Kommentarer
Postat av: Mormor

Han är så söt sååå.

Svar: Rysligt söt ❤️
Ann Knutsson

2017-08-23 @ 21:24:23
Postat av: Hillevi

Ligisten är rasade charmig! "studsa fint", haha. Mycket kan han reda. Hoppas att han bara ugnar på P:s skor - hon blir ju glad för nya! :D

Svar: Han gillar mina bäst ☹️
Ann Knutsson

2017-08-26 @ 10:15:49
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0