9- veckors valp

Två jobbnätter avklarade. Första natten var han dålig i magen, upptäckte jagnär jag kom hem och fick sanera både hage och Zack. Det gick över på förmiddagen men han var trött och sov mesta av dagen - tack!

Denna natten hade han sovit gott. Bara en pöl på tidningen och tokladdad hela dagen så idag har vi inte sovit mycket!

Passade på att luka en del, inte helt enkelt 🤣

Släpar iväg en dåligt pumpad fotboll

Hmmm, vad är det där för sak matte?

Han är min femte hund men ärligt talat så endast 9 veckor så är han hittills den värsta!

Tjuter när han inte får vara med.
Snor sko nr 1 under tiden jag tar av nr 2
Dörrmattan åt han upp under tiden jag tvättade håret - och jag skyndade mig!
Hänger i byxbenen när man går (ok, det gjorde Tinka oxå)
Jaja, go är han 😊


Kommentarer
Postat av: Mormor

Håller han på att gräva upp dina stolpar eller gör han hål för nya? Vad är det som kryper ur frädet hos Annie. Ser ut som en fläckig orm om det nu finns såna här

Svar: 😳 ORM!!! Den har jag dom tur ör missat!!!!
Zack hjälper nog mest till med att vara ivägen 😉
Ann Knutsson

2017-08-09 @ 23:11:28
Postat av: Hillevi

Haha, vilket jehu han är men så himla fin ihop med Trassel, så härliga bilder på de båda tillsammans!

Svar: Haha, dom passar ihop 😀
Ann Knutsson

2017-08-10 @ 14:20:00
URL: http://Gyllensilver.wordpress.com
Postat av: Marie Thörnberg

Hej.Hoppas allt bra med er.Vilken söt valp ni fått.Det är roligt men jobbigt med.Våran hund börjar gå mot sitt slut så det är snart dax att titta på valpar med.Lycka till

Svar: Usch! Så tråkigt! Den dagen kommer alltid för fort.
Han är värre än en bebis 😜 som tur är inte lika länge
Ann Knutsson

2017-08-11 @ 08:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0