Pussel

Idag blev en hel del klippt runt paddocken. Zack hjälpte till att bära grenar, hänga i byxben ochgräva 😜 Fast lite inkallning blev det mellan varven och trött blev han. Första sovrundan fick Annie en timme skolor. Duktig är hon! Och en liten skrittur på vägen med P

Efter avmaskning ochmer klippning så var det sovdax igen

Så Ninja fick en runda på 9-10 km och jag fick en joggingtur som heter duga 😝

Husan har återtagit sina favoritsovplatser. Dvs min säng på natten och Trassels korg på dagen

Trassel själv tycker det har blivit lite för trångt! Som tur är har den lille odågan inte lärt sig klättra upp i min säng - än......


En vecka sedan vi hämtade honom och 1.2 kg tyngre idag!

Inte några olyckor alls inne idag eller inatt fast vi var ute en gång mitt i natten. Tycker han ör duktig för att vara så liten, har blivit någon enstaka pöl, när han mar magsjuk räknas ju inte såklart!

Trassel och Zack har börjat leka en hel del. Smyger på varandra och gör utfall, snor varandras saker. Trassel ryter ju till ibland när han hänger i svansen eller så 😉 men utan att vara dum.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Helt otroligt att Husan är så tålig

Svar: Hon säger ifrån när det blir för bra!
Ann Knutsson

2017-08-13 @ 12:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0