Skolstart

Första dagen i skolan och det var lite nervöst i morse

F-2 men ändå bara 16 elever i klassen i den lilla byskolan. Totalt på skolan 38 elever upp till 6:an!!!

När första rasten kom bjöd dom på glass 😊

Jag tyckte det var dax att köra hem men P: -Nej, stanna mamma.
Vips så hittade hon en tjej som gått på simskolan och dom försvann så då fick jag ge mig av

-Glöm nu inte att du ska åka skoltaxi hem. 

-Nejdå, mamma

-Glöm inte ryggsäcken

-NEJ, kör nu hem mamma 😂

Väldigt tidig morgon så jag kan nog sova middag en runda innan hon kommer, ska bara busa lite med Zack först 😉

Imorgon har jag lovat åka med stora skolbussen på morgonen så då blir det morgonpromenad hem, fast det är inte så långt genom skogen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0