Annandag jul

(null)

Dax att fira Jul
(null)

Försökte få ett julkort men vi gav upp 🤣
(null)

Hmm, här någonstans är mitt!
(null)

Bäst att vakta så det blir rätt

(null)

Äntligen!!! Vet inte om det var Trassel eller P som var mest klämd innan det var dax för utdelning 
(null)

Zack kunde han med
(null)

Husan såklart mitt i smeten

(null)

Medhjälpare till spelet 😊
Fast en dålig sådan för jag förlorade

Nu ör det är det bara disken sen åker granen, vet inte hur många sopskyfflar med barr som jag sopat upp idag, har aldrig haft en sådan usel gran😡

Kommentarer
Postat av: Mormor

DEt blev ju rikrigr bea bilder och Trassel blev nöjd

Svar: Ja, fast Zack var tröttast😉
Ann Knutsson

2017-12-26 @ 22:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0