Bilbesiktning

idag var det dax, första gången! Jo, gick igenom gjorde den och såg dessutom riktigt fin ut undertill

MEN en anmärkning fick jag...... var har du varningstriangel ....... jo, den är här någon stans.... helt säkert..... hmmmmm....... inte stod det i instruktionsboken heller...... förmodligen i utrymmet under bagaget men.... hundgrindarna i vägen. Får helt enkelt slänga in en till sen :-)

Så nu har vi avverkat Biltema, Harald nyborg, rusta och jag väntar på att P ska trycka in den 3:e!!!!!! hamburgaren så vi kan ta sista affären oxå på vägen hem


Kommentarer
Postat av: Mormor

Det ser ju gott ut och behövdes säkert efter den rundan.

Svar: Smaskens :-)
Ann Knutsson

2017-02-02 @ 22:00:35
Postat av: Hillevi

Tack för grattis!
P:s tredje hamburgare?!?!?!?!?! Jösses, det märks att hon sätts i arbete... Haha!

Jo... Alltså ... Var det verkligen på Svt Play "Doktorn kan komma" finns? Letade, men hittade inte. På fyrans play eller så? Tack ändå - hittade "Någonstans i Sverige", så himla bra serie och det är ju inte länge sedan...

Svar: Mmmm, två timmar senare frågar hon vad vi ska ha till middag :-/
När jag kollar igen så var det faktiskt TV4-play, på gratisprogrammen
Ann Knutsson

2017-02-03 @ 17:52:09
URL: http://gyllensilver.wordpress.com
Postat av: Hillevi

Ja, nu hittade jag... Har inte tittat på andra kanaler än 1:an och 2:an på evigheters evigheter och först var jag tvungen att skaffa ett konto! Tänk att allt ska ändras jämt, gruff.

P kommer nog att växa minst en dm i år, ladda för ny garderob...

Hälsar Hillevi, ocertifierad barnexpert... HAHA!

Svar: Så länge det är gratiskondomer så.... fast onödigt krångel
Ann Knutsson

2017-02-04 @ 08:51:30
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0