Måleri

Nu är det bara en strykning kvar på en dörr sen är dörrar och karmar äntligen klara, pillerijobb! Fast min dörr blev inte så bra, ska se om jag hittar spegeldörrar till dom rummen oxå i sommar

Idag hoppas jag hinna börja på väggarna, fast först lite halmhämntning och annat utejobb
Prince får ha en ny lastträning nu i dagarna igen efter åkturen men idag tror jag han behöver vila 😉
Var rätt sugen på den stora hästmässan i Göteborg men nu är det ett annat oplanerat inköp på gång så jag får hålla mig  i skinnet till Falsterbo!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Det ser ju ganska bra ut men gå nu ut i det fina vädret en stund.

2017-02-25 @ 12:58:55
Postat av: Hillevi

Duktig är du och såklart kommer du att hitta spegeldörrar!

Trodde att prinsen skulle snöpas jag men vaccinering behövs ju oxå.

Så fin ljuslykta - hoppas att den höll till ljuständning! :)

Svar: Ljuslytan blev superfin :-)
Synd att det regnar nu för den är hel än
Ann Knutsson

2017-02-25 @ 16:55:58
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0