Stora sprutan

Tidig morgon för idag skulle P vaccineras. Jag som skrämt upp henne 😅 Det var mot fyra saker så jag sa hon fick välja mella fyra små sprutor eller en jättestor 😉 Så när sprutan väl kom var den inte så farlig 😀 Fast ont i armen har hon haft hela dagen och det lär väl sitta i imorgon med

Sen fick Trassel en bra runda

Gott med snö 😊

Sen körde vi till stora staden och första biobesöket är avklarat, Vaiana. Längesedan jag var på bio för 3D var nytt även för mig 😉 Häftigt!


Hästarna fick idag debutera i vars en hage, Prince börjar bli lite hingst! Men dom skötte det galant utan protester och ikväll blir det hinkar i boxarna igen, den här blåsten kyler ut snabbt!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Det var ju skönt att sprutan inte var så farlig. Var filmen rolig eller där var farligheter? Var det snöigt att köra hem?

Svar: Filmen var lagom spännande.
Det snöade ungefär som det gjort de senaste dygnen här hemma
Ann Knutsson

2017-02-08 @ 19:35:25
Postat av: Hillevi

Ja, det var ett smart knep med sprutorna!
3D-film har jag aldrig sett men P ser nöjd ut och Trassel i snön också.

Svar: Det var annorlunda!
Ann Knutsson

2017-02-09 @ 04:26:13
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0