Tv-rum

Handlade ju till mitt projekt i torsdags

Så nu är allt lättburet ute från tv-rummet och resten iklätt lakan

Buster har aldrig gillat renoveringsprojekt, inte denna gången heller! Under sina 15 år har han hunnit med en del och det enda som var lite spännande var nog när hela golvet åkte bort ända ner till stenarna under :-) Fast det var det skitigaste projekt jag har gett mig på, fattar inte hur man kan isolera med kolstubb och spån 😡

Resten hamnade i matrummet och stackars Trassel gör sitt bästa för att gömma sig under gardinen :-)

Flyttar senare till kökssoffan för den verkar fredad ;-)


Nu är allt fixat, lösa tapetkanter bortskurna och första spacklingen klar. 
Lite spackling imorgon sen ska dörrkarmarna slipas och målas ett par ggr innan väggarna får ny färg 👍
Har spegeldörrar i hela huset utom till mitt och P's rum men det ser ut som där är spikat på masonit på dom så nu ska stämjärnet i 😀


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Åh... nu är du sådär duktig igen... vilket projekt!!! Stackars Buster (oj, redan 15 år!) och Trassel... haha. Kolstybb här också och spån - i alla fall i väggarna. Smutsigt värre att kräla in under och sätta på utevattnet.
Det är säkert speglar under masoniten, var ju väldigt poppis att förstöra på 60- och 70-talen.
Skrev igår, nen kommentaren försvann: men tack, hittade serien på fyrans play. Först var jag tvingen att skapa ett konto, bara. Tänk vad de ska böka till det jämt!

Svar: Mm, synd att ha dom gömds
Ann Knutsson

2017-02-05 @ 07:21:37
URL: http://gyllensilver.wordpress.com
Postat av: Mormor

Men förstör nu inte dörrarna alldeles med verktyget. Buster kan väl ligga i badrummet så länge.

Svar: Helt tomt fönster funkade oxå
Ann Knutsson

2017-02-05 @ 13:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0