Årets första

Dom nya hönorna har varit igång för dom här är bruna :-)


Kommentarer
Postat av: Mormor

Är äggen bruna? i så fall väldigt ljusa. Men det är ju jättebra. Det ät väl Paulinas hönor

Svar: Det blev inget bra ljus, blixten blekte dom men det var läggdags så jag kände inte för att krångla
Ann Knutsson

2017-01-26 @ 12:49:38
Postat av: Hillevi

Så kul med nya ägg! Mina har inte gjort uppehåll i år, bara turats om.

Svar: Du har det ju lyxigt värre :-)
Ann Knutsson

2017-01-26 @ 16:37:08
URL: http://gyllensilver.wordpress.com
Postat av: Mormor

Nä, det spelar ju ingen roll, jag bara tänkte om jag såg dåligt

Svar: Nä, blixten för bra
Ann Knutsson

2017-01-26 @ 19:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0