Köldrekord

Ja, inne alltså!

Blåsten igår och så lyckades jag inte bli kissnödig och vakna i tid så kaminerna slocknade 😬 
Ska vara kallt hela dagen så det lär inte bli mycket bättre imorgon
Katterna trängs på värmegolvet i badrummet efter ett antal race 😅

Visserligen har vattenkopparna i stallet frusit men vattnet ut är igång än.

Varmvattnet till fåren och hönsen var uppskattat!
Prince uppskattade dock inte att jag hängde in en hink i boxen. Matte, den bits, kommer att anfalla, helt säkert! 
I-lands häst, helt klart. Bara vattenkoppen som duger. Fast i natt hade han visst blivit tillräckligt törstig för att gå i närkamp med hinken 😉


Kommentarer
Postat av: Mormor

Kylan skall väl inte hålla i så föthoppningvis skall vattnet ut till stallet klara sej så du slipper bäta ut vattnet. Prinsen
n vänjer sej nog vid att inte bo på ***** hotell.

Svar: Haha, är man blåblodig så är man :-)
Ann Knutsson

2017-01-06 @ 10:39:15
Postat av: Hillevi

Det var lite kallt inne...! Själv har jag just tänt i köksspisen, fast jag hade förstås hela 14° inne och ska inte klaga!
Nåja allt nytt är läskigt för en äka prins, men nu har han ju övervunnit sig själv.

Svar: Inte varmt det heller, fast jag får nog nytt rekord igen imorgon för jag har inte lyckats ett dugg bättre idag!
Ann Knutsson

2017-01-06 @ 14:01:37
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0