Snöstorm

Eller... såååå mycket blåste det inte

Fåren har jobbat på bra med avbarkningen efter förra stormen

Prince fick låna Ninjas fleecefodrade regntäcke idag vilket visade sig vara ett klokt val

För innan jag var klar i stallet hade det börjar snöa både på kors och tvärs

Matte, sätt fart så vi kommer in nu!!!!!

Och efter några goa timmar i sängen såg det lite annorlunda ut :-)

Äntligen lite mer fart i hagen, mycket mjukare att springa i än hårdfrusen barmark!

Nu ska jag skynda mig att skotta innan det töar bort ;-)


Kommentarer
Postat av: Mormor

Det är ju mycket snö, men missa för allt i världen inte chansen till extra motion.Jag hade nog chansat på att regnet hade klarat av snöskottningen.

Svar: Vågade ju inte riskera att missa årets första snöskottning ;-)
Ann Knutsson

2017-01-11 @ 18:15:05
Postat av: Hillevi

Där fick du så att du teg! Fast glatt tigande, då... Här regnar det på snön och jag vågar inte tänka på vad som kommer att hända när det nu ska bli kallare igen.
Hur hög ungefär ät Trassel? De jag mött i Hågahagen ser mycket mindre ut men bilder kan ju luras rejält.

Svar: Regnar bort här med.... och ska bli kallt i helgen :-(
Trassel är drygt 60 cm men Tinka var stor (54 cm) och så är han 25 % engelsk setter, pappan var ungefär som Trassel
Ann Knutsson

2017-01-12 @ 05:30:39
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0