Bad

Igår blev det "dressyrpass"

Fick ju lite nya uppslag från Falsterbo som skulle testas, så slapp jag joggingrunda i skogen😉
Veden blev klar och gräsmattan klippt👍

IDag fick vi för oss att bada. Det var ju fint när vi körde hemifrån men.... mulet vid havet och kallt i vattnet.

Jag brydde mig inte ens om att byta om och P fick bada naken för stranden var ändå tom. Fast hon badade bara benen
Tänkte det var sista chansen innan vi hämtar Zack och då kan vi inte bada på ett tag och sen är hösten här

En som hade kul 😀


Skulle inhandlat valpmat idag.
Första granngården hade en säck, men jag ville ha den tillhörande valpboxen oxå för den innehåller en rabattkupong och den var slut där
På hemvägen testar jag nästa granngården och där hade dom boxen men inte maten 😟
Nåja, han ska inte hämtas förrän nästa lördag så jag får jaga i början på veckan.
Han blir ju 8 veckor på onsdag och då ska hela kullen besiktigas och vaccineras, sen åker 6 valpar på lördagen och dom två andra några dagar senare.
Trassel fick en avmaskning igår av bara farten men det var rätt längesedan sist så det skadar nog inte 😉


Kommentarer
Postat av: Mormor

Oj, vilkrn lycka för Trassel.

Svar: Ja, han höll värmen 😊
Ann Knutsson

2017-07-27 @ 23:08:11
Postat av: Hillevi

Det här blir HUR SPÄNNANDE SOM HELST!!!

Svar: Ja, det är nerräkning nu 😀
Ann Knutsson

2017-07-28 @ 19:42:46
URL: http://Gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0