Fredag

Alla helgens inlägg publiceras i efterhand 😉

Fredagen startar neråt Skåne, ett besök hos den 6 veckor gamla Zack 😀

Vi blev anfallna från alla håll och kanter 😄

Väldigt sociala och välhanterade valpar. Inga blygsamheter från något håll. Zack är väldigt kelig, var trött och ville vila men äh! hellre vara med lite till. Ha koll, lyssna, lägga huvudet på sned. Lite som Tinka fast inte såååå intensiv. Hon var kullens största och ledare, han är en han och lite mindre. Med henne fick jag kämpa i två år för att hävda min flockledarställning, det kommer jag inte att behöva med Zack!
Två veckor kvar.....

Sen har vi lite tur, bilköerna är på andra hållet!

Fortsätter vidare och checkar in på Falsterbo camping 

Lite bad för Trassel och P, jag nöjde mig med benen, det var typ 15 grader i vattnet😬

Smal strandremsa och inte helt enkelt att komma upp och ner! Ner blev det rutchkana, inget annat alternativ med tokladdad Trassel i koppel 😇

Semester HELT i Trassels smak 😉

Efter mat och annat tar vi kvällsturen på Falsterbos fd militärfält. Stigar både på kors och på tvärs, riktigt fint är det här nere!

Såja! Kl 21 har dom slocknat som klubbade sälar, tur det finns förtält, pyttelitet visserligen men stolen och "bordet" får plats 👍

Ser ut som jag skulle lagt mig tidigare!

Haha Trassel! Du vet inte hur bra du har det! Snart är friden slut och alligatortänder hänger i både öron och svans!


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Åhhhh, så söt han är, Zack! Tror nog att Trassel kommer att uppskatta att ha någon att bestämma över och framför allt få sällskap.
Ha det så roligt i Falsterbo.

Svar: Dom kommer nog att passa bra ihop
Vi är hemma igen 😊
Ann Knutsson

2017-07-16 @ 14:11:54
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0