Kellingar

16:e juni när jag städade loftet hittade jag ju  dessa tre, drygt en vecka gamla då

jag har hört pip där uppe ifrån då och då och dom senaste dagarna har det skuttats där uppe oxå 😊

Idag hade en trillat ner från höluckan 😀 och den bör vara 7-8 veckor nu. Högt på tiden att börja äta riktig mat för Fridakopian börjar bli för smal!

Lyckades dessutom fånga den när den tryckte i en hörna och efter några minuter tyckte den t o m att det var mysigt 😜
En kelling till har jag pratat med som sitter och kikar ner från loftet men börjar jag klättra på stegen gömmer den sig.
Nr tre har inte synts till så där är nog bara två kvar men det räcker ju!

Vräker ner gör det igen och min skogstur med Annie ser ut att regna bort 😡



Kommentarer
Postat av: Mormor

Så söt den ¨r. Eur att den inte slog sej när den ranlade ner.

Svar: Ny har nästa oxå trillat ner
Ann Knutsson

2017-07-30 @ 17:31:02
Postat av: Hillevi

Åhhhh! Otroligt söt! Fleecefilt var tydligen mysigt!

Svar: Den dög 😀
Ann Knutsson

2017-07-30 @ 17:49:10
URL: http://Gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0