Annies pass

Idag fick jag tillbaka Annies pass efter ägarbytet från ASRP efter TRE!!! månader!!!!

Tur man inte tävlar 😬
Har ju inte hört så mycket positivt om dom precis och detta var inte precis till deras fördel heller
När jag köpte Ninja och Prince gick ägarbytet på mindre än två veckor, olika rasföreningar på båda!

Idag fick fåren byta hage igen.

Orkade inte ta dom genom fårhuset så jag chansade på att det skulle funka genom trädgården 😜

Allt går, bara man har en hink havre framför 😆 och dom behöver klippa detta gräset!

Istället fick hästarna hörnhagen ett tag så kanske dom kan misshandla dom nya sävorna lite

Barnarbete. Hon blev trött idag med👍

Svänga lite

Så en ny saltsten som jag inte heller fick ta, bara 10 kg 😊


Kommentarer
Postat av: Mormor

Så fåren fick hela trädgården idag. Det blir ju långt att ta inn hästarna när dom skall sadlas. Tycker Ptince verkar mer intresserad av diket än av sävorna

Svar: Haha, nä, fåren sprang snällt IGENOM trädgården😊
Det är inte diket han inspekterar utan Bjälkabyggevägen som syns där borta👍
Ann Knutsson

2017-06-27 @ 22:57:25
Postat av: Mormor

Ka. kag vet ju att där inte är så brett dike, men gräset 'r klart grönare utanför stänget och dessutom ser han hy en massa tröd som sö´äkert är mycket saftigare och godare än torra sävor

Svar: Ja, det är en bra väg för det kommer en massa stora traktorer på den, bra träning!
Inte bara sävor inte 😉 massor med gräs som snart går i blom, fåren hann inte med så bra
Ann Knutsson

2017-06-27 @ 23:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0