Helgen

Två studenter i fredags för kusinbarn hann vi med. Faktiskt fint studentväder hela dagen trots regnandet hela veckan innan

Fåren fick flytta ner i hörnhagen igår, nu får dom bo där resten av sommaren

Ninja fick prova klätterbackarna, Ninja tyckte det var väldigt skoj men dom är både långa och branta så P var som synes lite tveksam i början 😂

Efter första upp och ner:
"Mamma, jag var rädd"
Efter tredje när jag sa att det räckte, vi hade  ju drygt en halvtimme hem igen:
"Mamma, finns det verkligen bara tre backar, jag vill klättra mer"
Sen har hon varit lite feg på att trava men jag lyckades övertala henne några meter på hemvägen..... sen fick jag springa resten av skogen 😜
Så efter 1.5 timme på Ninja fick hon skritta av Annie i skogen en halvtimme efter att jag hade ridit. Ville inte hoppa av hemma för "jamen, jag brukar ju få skritta av Annie i paddocken"


Kommentarer
Postat av: Mormor

Paulina ser lite fundersam ut

Svar: Mycket fundersam 😋
Ann Knutsson

2017-06-11 @ 11:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0