"Annie" Free Hill Arapuni

Igår kväll blev det hastigt ändrade planer och istället för på lördag så hämtade jag henne hos fodervärden i Halmstad i förmiddags

Tog det hela med ro, inspekterade boxen (eller mest höet) en stund

Innan det blev mössprovning, täckesbyte menar jag förstås

Hon och Ninja var snabbt överens om vem som var störst

Inne fick hon hälsat på Prince oxå. En hel del föltugg från hans sida

Men den roliga leken - försöka stjäla mössa  var viktigare

Och Annie hade bara ögon för maten :-)


Presenterad här har hon ju redan blivit en gång eftersom det är Prince mamma!

Nu får hon bo in sig lite när jag ändå jobbar igen :-( men på lördag kan det nog vara lagom med en liten provtur :-)
Sen kommer Marie ( Prince uppfödare och Annies ägare) ner på söndag och hälsar på :-) 


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Så spännande! Prinsens mamma! Undrar om de känner igen varandra...
Ninja ser plötsligt bra liten ut!!! Hoppas att allt går smidigt och det gör det nog. Hon verkar lugn och trygg, Annie.

Svar: Dom är nog rätt kloka båda två, förhoppningsvis även när dom börjar brunsta 😬
Ann Knutsson

2017-03-09 @ 06:48:44
URL: http://Gyllensilver.wordpress.com
Postat av: Marie Thörnberg

Hon ser så lugn och belåten ut.Jag vet att hon kommer få det så bra hos dig.Känns så tryggt.Roligt att höra vad du säger på Lördag när du ska rida.Hon är riktigt trevlig att rida.Synd att jag var för stor att prova henne.Ska bli så roligt att komma och hälsa på er på Söndag.Ses då

Svar: Hon verkar pigg och glad och gillar mat :-)
Ann Knutsson

2017-03-09 @ 08:09:32
Postat av: Mormor

Jaha, så har Ninja blivit minst igen. Rätt lika till utseendet är de där två. Tur där är en annan färg på Prinz. Annie ser ut att fundera på om den där mössan är godare än hö.

Svar: Hon hade redan smakar på mössan!
Ann Knutsson

2017-03-09 @ 13:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0