Bildlöst IGEN!

Idag fick vi besök av Prince uppfödare Marie med barn och barnbarn för att skriva kontraktet på Annie och hälsa på Prince såklart :-). Hänt lite med Prince på detta halvåret, lite misstänksam var han i början men det gick snabbt över. 

Den enda som inte tänkte uppföra sig var förstås Ligisten 😬 så hon låstes in i badrummet fort som attans när vi skulle fika! Kände att hennes långa näsa snart tänkte bli lång tass på osten 🙄 Finns ingen katt som jag kämpat med så mycket med och misslyckats så totalt med att uppfostra som hon!
Tjock fint vintertäcke fick vi till Annie som blir gott nästa vinter :-) för även om vintern är slut för i år så kommer nästa rätt fort!

Tack för det trevliga besöket! Välkomna igen när ni har vägarna förbi!

Sen höll vi Prince sällskap i paddocken på eftermiddagen. Fick lite grenar och kvistar i huvudet när jag red Annie så det klippte vi bort. Han roade sig kungligt med kvistarna och jag fick en del kul bilder men nu strular förstås uppladdningen igen😡 Laddar upp dom en annan dag. Fast nu är  det andra gången det krånglar så blir det inte bättring snabbt får jag byta bloggportal igen!


Kommentarer
Postat av: Marie Thörnberg

Tack snälla Ann.Jätte roligt att komma och besöka er.Hästarna trivs så bra.Hörs snart igen.

Svar: Tack själv! Nu hittar ni ju hit :-)
Ann Knutsson

2017-03-13 @ 11:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0