Blogg

Suck! Det strular fortfarande med bilderna, laddar upp ibland men inte alla jag valt. Nu gick det i a f med några......

Dom har funnit varandra bra nu! Hjälper väl till att Annie oxå satt igång med brunst 😬 något annat var klart inte att vänta med nya kompisar och nytt stall men det ör bra att dom samkör 😊

Hon är söt!

Hyfsat ren inför hovslagaren imorgon oxå, fast bakbenen får jag väl skura en gång till imorgon efter allt skvättande 😕

Vet inte riktigt hur jag ska lyckas att få alla samtidigt sen? 3.5 vecka tills jag har tid till dom andra två så det är väldigt mitt i mellan. Visserligen kommer hon gärna men det där med en massa extrabokade tider känns onödigt dumt!

Ninja fick en ny grimma med hjärtan på 😊

Hon som aldrig har grimma i hagen eftersom den åker av lika fort som man sätter på den lyckades ändå ha sönder karbinhaken på väg ut i hagen??????
Fanns rosa och blå och vi var helt överens om att fux inte kan ha rosa.....
"Men mamma, du kan väl köpa den rosa till Prince" 😳😬
Han fick ingen 😉


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Haha, Ninja ser ut som ett föl till Annie på första bilden :)

Kan hon inte verkas igen det lilla som blivit om 3,5 vecka, då? Lite filande, klart. Dyrt, ja, men engångsgrej. Eller nåt... asfaltsmotion (aj, sa lederna) Eller - bäst!: gå hovslagarutbildning själv! :D

Svar: Ju, jag tänkte egentligen verkat henne själv lite nu men dom var lite för långa, det får bli en extragång.
Väldigt tjock föl :-) men dom ör rätt lika!
Ann Knutsson

2017-03-17 @ 05:00:36
URL: http://Gyllensilver.wordpress.com
Postat av: Mormor

Låt du hovslagaren göra jobbet. Hon är mycket bättre på det än du någonsin kommer att bli. Och nog kunde väl Prinz fått den rosa grimman. Det hade säkert blivit fint.

Svar: NEJ! 1-årig hingst får inte ha rosa 😬
Ann Knutsson

2017-03-17 @ 12:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0