Långtur

Nu går dom direkt till samma hög med hö trots att det finns två 👍

Vårtecken 😊 Den andra fanns oxå lite längre bort

När jag ändå stannade bilen var jag tvungen att få med solnedgången!

Långtur i Höganäs idag. Fast här är vi i Östra Lerberget och lyckades krångla oss igenom hela virrvarret med små gator och komma ut på andra sidan 😉

För att fortsätta längs"Brännan" med alla goda dofter

Förbi Kullabygden ridhus som blivit två sedan jag använde det men det behövs klart om dom ska kunna ha tävlingar på vintern

Vidare förbi gamla gruvan och Steglingegården som brann för ett par år sedan

Törstig blir man klart i vårvärmen och det var inte dom finaste vattenpölarna vi hittade 😬


Kommentarer
Postat av: Mormor

Var hittade du den solnedgången? Jag kan faktiskt inte lokalisera mej. Hann ni hem innan Paulina o Trassel somnade?

Svar: Vägen om Bjälkabygget.
Nej, dom somnade bums och sen blev det sängen direkt från bilen när jag hade tagit in hästar och matat får
Ann Knutsson

2017-03-22 @ 22:42:55
Postat av: Hillevi

Så bra att de samsas!
Här väntar jag på mina tranor fast jag hör dem från Trojas sjö.
Vår har ni verkligen fått, mer än här. Bra lokalsinne måste du ha som hittade ut ur villalabyrinten - jag blir helt lost i såna områden.
Lervatten är mumsfilibabba, tycker Kalle!

Svar: Ja, art dom bara kan lyckas hitta dom värsta pölarna 😬
Ann Knutsson

2017-03-23 @ 07:52:00
URL: http://Gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0