Vår

Igår var sista halvmörka rundan, idag behövdes ingen reflexväst :-) Tur det för jag fick spänna om Trassels fyra gånger, kardborren håller på att ge upp!

Idag var Annie färdigvilad  efter vaccinationen och det blev en lång skogstur

Fast det blev mer skritt än vad jag hade tänkt så det blev lite sent, kondisen behöver jobbas upp lite. Vi fick hämta P på vägen och hon hade sån tur att pappa kunde slänga upp henne ;-) så hon fick rida hem

Dom hade varit på barnens dag idag och  jag var INTE populär när jag tvingade henne att tvätta av det innan sängen🙄

Svettig häst, men nu är snart vinterpälsen borta :-)


Kommentarer
Postat av: Mormor

Det var ju ett förskräckligt monster som sat på hästen. Blev inte Annie rädd?

Svar: Inte för det monstret, bara några stora stenar i skogen 🙄
Ann Knutsson

2017-03-26 @ 21:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0