Vårtecken

Mindre trevligt sådant

gårdagen var blöt! Tur han inte skulle sova i sängen då!

Betydligt bättre när jag gick upp i eftermiddags, ändå var det inte sol!!! Rena somnarvärmen

Vid ödegården på väg in i skogen blommar påskliljorna

Annie fick en lång skogstur och P var noga med att jag skulle hämta henne med Annie idag oxå. Faktiskt börjar orken bli betydligt bättre, hon ville självmant gallopera flera gånger och öronen var väldigt mycket framåt :-) Speciellt när vi kom ikapp en joggare och den stackaren fick ju inte vara framför ;-)


Kommentarer
Postat av: Mormor

Den strackars slingrande saken är väl bara en kopparorm -ellerhar jag fel ? Och det fanns väl inte i historien att den skulle sova i sängen. Så fina påskliljor.

Svar: Nä, det var snarare den leriga byrackarn jag syftade på :-/
Ann Knutsson

2017-03-31 @ 22:19:20
Postat av: Hillevi

Äh... bara ett mindre roligt vårtecken: Ler-Trassel :D
Kopparödlor är snälla och vackra men snart dyker det väl upp äspingar (huggormsungar) o Kalle får hålla reda på giraffbenen för de, huggormarna har mycket gift redan.

Underbart med påskliljehavet!

Svar: Han bör väl ha sett ormar där han kommer ifrån oxå? Dålig koll på vad det finns för djurliv där faktiskt.
Ann Knutsson

2017-04-01 @ 08:29:13
URL: http://Gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0