Gräsklippnings premiär!

Jo alltså! För första gången i år var gräsklipparen igång.....

Ingen av hästarna hade tydligen sett en gräsklippare förr 🙄

Konstigt Ninja, för jag har alldeles bestämt för mig att jag klippte gräset förra sommaren med 😂 Den värsta av dom tre som triggade dom andra allt vad hon kunde!

... och Annie.... tror faktiskt att du möjligtvis kan ha träffat på någon under dina 15 år!

Ska möjligtvis vara Prince som det var nytt för, minns inte om jag klippte mer efter att han kom hem i höstas

Men ärligt talat så var det han som tog det lugnast😉


Nu är 3 av 4 sommarhagar klara och nytvättade lakan väntar 😊


Kommentarer
Postat av: Mormor

Stackars hästar. Såna muskedunder måste man ju reagera på.

Svar: Ja, störa friden på det sättet!
Ann Knutsson

2017-05-04 @ 11:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0