Grillpremiär

I brist på annat så blev det korv

ochi brist på trädgårdsmöbler ute så funkade stutsmattan

Fast innan innan idag fick Prince prova en ny grimma

Sen fick han prova kapsonen fast den var lite stor

Ninja fick beta gräs efter ridturen till dom andras avundsjuka

Annies extraskötate når inte riktigt 😜


Ikväll var vi och lämnade Mats på systerns 50-årskalas. Gille med dansband och jag som verkligen gillar dansband 😂 klarade mig ifrån spektaklet eftersom det var barnfritt. Ibland har man flyt 😀


Kommentarer
Postat av: Mormor

Du dansade väl med Annie i stället med musik i öronen så hon slapp oljudet.

Svar: Nja, musiken i öronen hade jag bara när jag dansade med gräsklipparen ;-)
Ann Knutsson

2017-05-13 @ 23:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0