Skåne runt

Eller inte helt runt för vi korsade rakt ner till Ystad nästan

hann väl köra typ 15 minuter innan P tyckte det var dax att fika men jag förhalade det till Vägasked i a f 😉

Där hämtade vi det nya släpet som jag beställde för ett par månader sedan för nu var det äntligen klart 👍

Fortsatte färden till Malmö

Att ha släp med när man ska till en hästaffär är ju guldläge 😀 Så nu är det inhandlat både sol och flugattiraljer (och lite annat bra att ha)

Alldeles rent och fint 😊

Med barnsäkrade innerdörrar

Avlastningshjälp!

Så nu ska stackars Trassel få en skogsrunda, visserligen har han inget mot att åka bil hela dagen men lite motion på det skadar nog inte varken honom eller mig 😉


Kommentarer
Postat av: Mormor

Det ser ju fint ut och det var ju bra för alla grejor. Nu gäller det bara att träna Prinz i det också.

Svar: Jo, han ska få träna snart för han har inte åkt sedan kastreringen och nu ska han lära sig mellanväggen. Ville inte blanda in den innan eftersom han inte gillade att backa ut.
Fast inte ikväll ;-)
Ann Knutsson

2017-05-15 @ 21:26:40
Postat av: Hillevi

NÄMEN! Har det bytts släp!!! Så fint!
Ser att ni har shoppat loss och liten P ser väldigt nöjd ut. hoppas du med! Hoppas att prinsen snart gillar, ha. Också!

Svar: Alltid nöjd när jag får gå lös i djuraffärer :-D
Ann Knutsson

2017-05-17 @ 14:42:34
URL: http://Gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0