Sommar!

Riktigt varmt idag! Krävdes en hel del vattning! Bevattningsförbud redan i Örkelljunga, tur man har egen brunn 

Kollade över sista sommarhagen och där är en del att fixa imorgon. Blir stängselfix med bikini på så gör vi två flugor på smällen 😊

Sist för denna omgången schampobad var Ninja och hon har inte heller badat innan eftersom jag saknat gummimattor och var inte alls lika duktig som Prince för ävennom han tyckte det var läskigt så fann han sig i det bra medans Ninja försökte vända sig, komma undan och skicka en och annan bakhov efter mig 😡 

Nåja, jag är mer envis än en ponny så hon kommer oxå att lära sig 😊


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Vilket påhitt, sa Ninja! Fast jag tror nog att hon tyckte att det var väldigt skönt... Efteråt! :D
Ni har också torrt - hoppas brunnen klarar sig i alla fall.
Du får absolut inte göra två flugor på smällen ;) - det räcker sååå bra med dem som snart kommer ändå. :D

Svar: Här är flugorna välväckta redan 😕
Har aldrig sparat på vattnet och det har funkat ändå så det går säkert bra - säger den ständiga optimisten 😉
Ann Knutsson

2017-05-19 @ 05:13:53
URL: http://Gyllensilver.wordpress.com
Postat av: Mormor

Du är kanske mer envis men hon har betydligt kkraftigare försvarsvapen. Annars tycker jag hon ser ut att njuta av behandlingen.

Svar: Hon njöt inte precis 😬
Ann Knutsson

2017-05-21 @ 11:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0