Blöt skog

Nu har nog det värsta jagandet lagt sig (null)

Vi stötte inte på några jägare idag men klädde ut oss i diverse reflexer för säkerhets skull 
Glad jag inte red Annie för skogen var blötare än blötast! Har aldrig sett så mycket översvämning där förr och på ett ställe var skogsvägen typ 20 cm djup (glad jag tog gummistövlar) och vattnet forsade över vägen!!!! Ninja gillar inte heller att gå i vatten men hej och hå😀 hon traskade snällt efter i det höga vattnet, jag tvekade inte så då då var det väl ok! Stackars P pep på ryggen och ville helst hoppat av, trillar jag av här mamma är det inte bra för jag kan ju inte simma än 🤣

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det är ju inte lätt om man ska behöva simma i skogen

Svar: Nä, har aldrig sett så mycket vatten där 😳
Ann Knutsson

2017-11-03 @ 15:23:33
Postat av: Hillevi

Modig liten tös har du skaffat dig! Precis så ska skånska regnväder tas... och hästarna är väldigt framåt och duktiga, de med.

Svar: Stackars Ninja insåg att det var kortaste vägen hem 🤣
Ann Knutsson

2017-11-03 @ 18:24:48
URL: http://Gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0