Nya ridstövlar 😀

Fick ett ryck idag och körde till Båstad. En hästaffär med postorder har funnits där i flera år men jag har liksom inte blivit färdig till att köra dit trots att det inte alls är långt. Dessutom märkesbutik så det är priser därefter, fast dom var rätt billiga på det förstås och ett enormt sortiment på amigo täcken
Var mest på jakt efter ett julridtäcke men det hade dom inte.
..... och så skulle jag se vad det fanns för ridstövlar.....
Har nämligen väldiga problem med att alla ridstövlar i standardmodeller är alldeles för långa och går högt ovanför knäna. Provar jag då juniormdeller blir dom för korta 😟
Mina Graninge är ju bra men sporrarna passar inte på dom
Fattar vilka problem va😉
Jag skulle dessutom bara titta 😇
(null)

Men titta vad jag hittade 😀
Efter att ha förklarat problemet för innehavaren så hm! nä, det är ju inte så lätt och specialbeställa kostar ju typ 10000:-
Men vänta, och så pinnade hon runt hörnan till fyndstället och plockade fram det perfekta paret för det var så konstig storlek så det hade inte gått att sälja. 
Nåja, dom passade perfekt, eller dom  kommer att passa perfekt när vecken satt sig. 
Dessutom till halva priset och inte olösliga från början heller! Ibland har man flyt 😄

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Snygga på allr annat. Så bra! Fast jag tycker ju att de ser låååååångskaftade ut ändå, så jobbigt att få av... Men en stövelknekt hjälper nog.

Svar: Inga problem 😀 Dragkedja hela vägen där bak 👍
Ann Knutsson

2017-11-24 @ 07:51:19
URL: http://Gyllensilver.wordpress.com
Postat av: Mormor

Så fina, men de ser rätt långa ut ändå. Har du verkligen så långa underben?

Svar: Ska nog inte hoppa i dom förrän dom har veckat sig lite men dom ör provridna idag och dom blir bra👍
Ann Knutsson

2017-11-24 @ 11:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0