Tredje WE träningen


Förmodligen den sista för i år
Alldeles super gick det idag!!!
OM man bortser från att jag faktiskt tappade en stigbygel efter ett hinder där Annie hade väldigt många ystra egna övningar efter 🤣
(null)

Eller hinder...    det där lilla krysset i bakgrunden 😉

(null)

Trav i åttor och 6-metersvolter som faktiskt var riktigt välbalanserade, mindre stress när vi ryggade mellan bommar.
Hopp över hinder och sen direkt på en balanserad serpentinövning. Väldigt nyttigt för Annie som stressar upp sig väldigt snabbt men idag gich det mycket snabbare tillbaka till lugn fokus 👍
(null)

Halt med frambenen på ena sidan bommen och bakbenen på andra, gillades inte riktigt, bommar och hinder ska forceras snabbt och gärna högt!
(null)

Absolut mitt bästa impulsköp någonsin 😍
(null)

Avskrittning av hästskötaren och trots att det inte var ett fysiskt hårt pass var hon ordentligt svettig, det kräver ordentlig koncentration hela tiden.
Två lediga kvällar i veckan, hoppas jag hinner klippa igen för det behövs!!!!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tue se inte föll av när se tappade stigbth. Däsrskötaren var ju riktugt duktig både ned fotografering och avslitning.

Svar: Klister i baken 😉
Ann Knutsson

2017-11-25 @ 23:55:50
Postat av: Marie Thörnberg

Hej.Vad roligt att du kommit igång med träning.Ser väldigt fint ut.Har aldrig hörts talan om denna W.E träning innan men nu har jag läst om det.Värkligen bra.Hästen och ryttarens konsentration tillsammans.Ser riktigt roligt ut.Vore nog något för mig med.God fortsättning.M.v.h Marie

Svar: Jättekul träningsform och nyttigt!
Absolut värt att prova om du hittar en tränare i närheten 👍
Ann Knutsson

2017-11-27 @ 08:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0