Första träningen

Annie kom rätt snabbt på att vi inte skulle rida hemma utan åka iväg.

Borstning och sadling tog kanske 20 min och under tiden fick jag städa upp 5!!!! högar från stallgången 😳

Åkturen på 5 minuter = en till 😅

Väl där passar vi på att rida lite i det nya ridhuset innan. Det var en mycket yster häst under sadeln 🤣

Fast sen rider vi lektionen ute ochhon har lugnat sig efter en kvart och sköter sig 😇

Men jag ser av mästerfotografens bilder att jag får träna på halten!

Får ju va lite rättvisa med kelandet, Trassel fick sin del 😍


Kommentarer
Postat av: Mormor

Skönt att det gick bra med Annie och Reassel fann sig i att snällt titta på och Paulina också.

Svar: Trassel var där hemma, jag hade tillräckligt att hålla reda på ändå 😄
Ann Knutsson

2017-09-27 @ 21:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0