Hästfest

Hästfest i Boalt! Typ 1 km hemifrån där det byggdes ridhus i somras

Väldigt trevligt!

Den onda flyger in med en ryslig fart 😅


Sen var det div uppvisningar och olika som berättade om sina dicipliner
WE har vi ju sett förr och nu ska det komma en tränare ett antal tillfällen i höst och i vår och.... hoppsan! Jag råkade precis anmäla mig och Annie till dom, hoppas nu det finns plats.

En dressyrdomare som dömde ett par ekipage och berättade hur och varför.

Linedance som både jag och P trasslade in fötterna i 🤣

Ridgymnasiet visade upp sig och berättade om sitt


Köruppvisning av denna snyggingen

Ett gäng riddare bjöd på fartfylld uppvisning 

Tyvärr var vi tvungna att ge oss av mitt i den 

Var tvungen att byta kläder på P och lämna av henne på barnkalaset

Så nu fick jag en kopp kaffe i lugn och ro... eller nja, men Zack roar sig med att slita sönder en pappkartong 😉
Hinner väl bära lite ved och mocka hagen innan det är hämtdax.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Det såg ju riktigt trevligt ut med hästarna. Och så fin Paulina var när hon skulle på kalas. Hoppas det har varit roligt

Svar: Ja, men hon var helt färdig sen och stoppad i säng innan kl 18
Ann Knutsson

2017-09-23 @ 17:55:13
Postat av: Mormor

Det var ett jobbigt kalad.

Svar: Hårt!
Ann Knutsson

2017-09-23 @ 20:03:21
Postat av: Hillevi

Vackra hästar! Tänk att ha ett sånt galej så nära.

Paulinas kalaskläder - så fina! En härlig, fullspäckad dag.

Svar: Toppen 👍
Ann Knutsson

2017-09-24 @ 09:11:20
URL: http://Gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0