Installning

Efter att ha börjat mocka fårhuset, typ en skottkärra

Så fick jag fatt på min halmleverantör så det blev halmhämntning istället

För väderprognosen visar inte någon bättring

Så det blev installning idag, inget kul att ha dom ute längre i detta blöta men det är nog rekord i hur tidigt det blev. Brukar vara en månad senare☹️

När jag ändå släpat ut mellanväggen från släpet blev det hämtat en pall spån till av bara farten

Zack har tränat mycket bilåkning idag och nu börjar han bli som Trassel och vill inte gå av igen 😊

Däremot så hade han lite överskottsenergin ikväll så jag behöver ingen dokumentförstörare i a f 😇


Kommentarer
Postat av: Mormor

N- set var rätt kort utesommar för fädtarna

Svar: Ja, men det hade dom inget mot!
Ann Knutsson

2017-09-06 @ 22:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0