Kallt igen

(null)

Skogsvägarna är alldeles toppen nu! Torra men ändå med svikt👍
(null)

Tyckte Annie kunde stått still på gårdsplanen för en fin bild men nej då, släpp in mig i stallet 🤣
(null)

Förra veckan när vi var i Höganäs blommade det så fint så jag skulle ha vårbilder 🙄
Ingen var intresserad, så mycket spännande på alka håll, ändå fick dom promenad en och en för jag tycker dom behöver träna på det ibland.
(null)

Tycker han har en onormalt lång tunga😅
(null)

Trassels är mer normal!

(null)

Grönt gräs även i skogen och Ninja ska.....

(null)

...... inte äta 😜

(null)

Jag försökte faktiskt mamma! 😇
(null)

Någon dag var det så varmt att dom inte orkade rusa rundor! Retads liggande istället

(null)

T o m det var jobbigt ibland!

(null)

Lisabet med lamm är fortfarande inne men snart kan jag nog släppa ut dom. Nu får dom bara mat tre gånger om dagen ch det funkar ju att ge dom i hagen med. Är bara lite rädd att dom kommer igenom hålen i fårnätet fortfarande och får dom syn på mig kommer dom att försöka😬 Namn har dom, dom två baggarna men?????? jag har lite dåligt minne🤭 Flip och Flop var det ju 😃

(null)

Dessutom har Zack varit inne i fårhagen x antal gånger idag, kryper under😡 Nu är det ström på så jag hoppas han får en knäpp. Kryper han under ett är det lika  lätt med nästa och dom kör som sjutton på vägen 😟

Idag har höloftet blivit städat, den halvan som ör tömd i a f
Sen fick jag faktiskt ett ryck och städade inne med för grusbunkarna började bli nästan som ett grustag.....  inte så konstigt faktiskt för när jag kollar tillbaka är det 3 månader sedan sist🙈🙀 Jag gillar faktiskt inte att städa, så det så 😇

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0