Valborg



Efter att ha jobbat hela helgen var jag inte så sugen på att ge mig av en kväll till så P och Mats roar sig själva 👍😊
Vovvarna nöjda, Annie nöjd som fick ett pass med en massa tempoväxlingar, f f a jag nöjd 😜
(null)

(null)

Tränade på att knoppa för någon dag sedan🙈 Träna mera, rena katastrofen🤣

(null)
(null)

Lamm mys med Flipp och Flopp😍

(null)

(null)

(null)

Sen kommer mamma Lisabeth och vill vara med 😆 Inte lika poppis för hon är hemskt sur nu över att behöva stå inne och både stångas och knuffas!

(null)

Vad är det med henne då, jag vill ju oxå ha lite kli😘

(null)
 
I fredags var det disco!!! F-3 klass. På min tid😉 hade vi inte disco i den den åldern utan det började i 4:an med klassfest!
Här var det både inkastare och vakter(inga riktiga) och kö in som värsta nattklubb😁 Kul hade det varit och dom har full koll på allamellolåtar och en del annat som jag tvingats leta upp på Spotify 🙄
(null)

(null)

Några svartvita 

(null)

Haha, fortfarande tyngst😬
(null)

Annars är dom lika på höjden, vilket betyder att även Zack är alldeles för stor för sin ras

(null)

Prince har växt ikapp sig själv igen, ett tag i vintras såg han bedrövlig ut men nu är min snygging tillbaka ❤️
(null)


Trodde absolut inte för någraveckor sedan när snön fortfarande låg kvar att det skulle vara grönt till 1:a Maj. Det är inte helt grönt heller med det har kommit väldigt långt!!!!

(null)

(null)


Ninjas kelling(katten Ninja alltså😉) Hon var väldigt rund så det måste ha funnits en hel hög från början. En hade hon nere i stallet men ca 2 dagar gammal så åt hon plötsligt upp den🤭 Jag kunde inte se något fel på den, den åt och växte. Sen hittade jag två på loftet och för några dagar sedan var allt ok, idag är bara denna kvar? Rund och fin, öppnat ögonennoch Ninja ligger ofta där. Hoppas nu inte att hon äter upp denna oxå😟

Kommentarer
Postat av: Mrmor

Så ffin discotjejeb Paulina är. Hoppas hon hade roligt.
Det var en liten kise men kan nog bli fin

Svar: Det var kul.
Kisen blir nog fin, om hon inte sätter i sig den med😬
Ann Knutsson

2018-05-01 @ 11:29:36
Postat av: Hillevi

Jaha, fram med ordlistan igen... "knoppa". Jaha. När JAG koppar är det betydligt vilsammare...

Prince jämnar till sig men snart behöver du brandstege för att komma upp.

P ser jättefin ut i sin disco-kläder. Nä, det börjas verkligen tidigare nuförtiden.

Men Trassel och morsan - de håller ställningarna på gården, trots kattmysteriet.

Lammen är ju sååå fina - härlig vårpresent!


Svar: Lamm är väldigt mysigt😄
Ann Knutsson

2018-05-03 @ 19:51:21
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0