Vår!!!!

Vilken skillnad!!! Snön är nästan borta, varmt och skönt, ingen blåst och ingen gyttja👍😊
(null)

Ser ut som tjälen håller på att försvinna! Undrar om det någonsin kommer att bli klippbad gräsmatta igen?
(null)

Va???? Skriker du nu igen matte? Inte bra för halsen😇
(null)

Det var INTE jag matte, jag gör inte sånt, har aldrig gjort😇

(null)

Nyss utkommen till hagen parkerar damen vid grinden. Du har glömt täcket matte, jag kommer att frysa ihjäl!!!!!
(null)
 
Brunstar damen så duger Prince, annars vill hon minsann inte veta av något umgänge med dom där små men nu funkar det med lite kli.
Just nu är hon mycket brunstig och förra säsongen var det hopplöst att rida henne då, slog så fort skänkeln nuddade, sur och grinig men idag red jag ett helt normalt pass, kunde peta överallt med skänklarna och ha samma krav som vanligt och det var helt ok! Skillnaden mot förra året - Munkpeppar 👍
Trodde kanske inte såååå mycket på det men det funkar😄 Tar ju inte bort brunsten eller döljer den men stabiliserar humöret rätt rejält!
(null)

(null)

Lilla Elsa börjar få horn!!!! Blir nog som storasyster Lisabet

(null)

Lisabets lilla Flip (är inte vingbent, står bara konstigt) minstingen är pigg och glad😊
(null)

Flop är lite större och idag har han diat från och till! Inte så att dom inte velat och försökt innan, det är Lisabet som inte velat😡
Har varvat med att mjölka och ge ersättning och nu när jag har jobbat två nätter blir det j alltför många timmar utan mat även om dom överlever det så blir dom ju rätt hungriga och det var nog det som löste amnngsproblemet👍 Hoppas det kan funka för Flip oxå för Lisabet tycker inte alls det är kul att stå på box🤭

Kommentarer
Postat av: Mormor

Så söta de är

Svar: Ja, och kul med några tama lamm!
Ann Knutsson

2018-04-09 @ 10:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0