Veckan

(null)

I lördag var Mats och P och några  av P’s storasyskon på Bakken 
Så då passar jag på ........ 😁 Gott var det😉
(null)

(null)

Söndag har vi premiär för Bakluckeloppis i ridhuset och jag har fyllat hela släpet🤣 
Nåja, rätt mycket med hem igen men lite barnkläder blir sålda och tre sadlar mindre👍
Bra att kläderna äntligen blivit sorterade, tänker plocka ner dom på barnloppisen i byn senare i höst, hoppas sälja lite till då
(null)

Hästarna har fått den sista beteshagen
(null)

Fåren får göra jobbet i hästarnas vinterhage en sista gång innan vintern, nu har det växt bra! Inte så konstigt kanske? Sedan det började regna den 6/8 har det kommit 150 mm!!!!
(null)

(null)

Igår hade dom helt galna ryck i hagen (Tindra begrundar) 
Ninja som är tjockast rusar mest och längst
Annie som är äldst tar dom värsta tokrycken men inte lika länge i taget
Brukar vara så🙄, Prince som borde vunnit båda kategorierna hänger mest på och undrar vad det egentligen är frågan om🤣
(null)

Ibland lyckas jag fånga lilla Vitas😍
(null)

Vips är mycket mer lättfångad, en riktig mysare!
(null)

Ikväll! Efter att ha köpt nytt rör inne i kaminen och bytt det så var det ju lika bra att se så det funkde😉 Allt regnandet  gör det ju lite rått även om det inte är kallt

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det var ju roligt att se att det händer något i Bjälkabygget. Pizzan ser ju härli ut öch småkisarna är jättesöta. Otto är förstås lika söt men lite större. Han visade sig så fort ni hade kört och intog genast filten i mitt knä.

Svar: Jo, Otto blängde dystert och önskade vi kunde kört tidigare 😅
Ann Knutsson

2018-08-30 @ 22:37:28
Postat av: Mormor

Nä, det tror jag inte, men han litar väl inte på att Zack inte kommer in förrän din bil kör iv'g

Svar: Tror det är mest P som är spöket🤣
Ann Knutsson

2018-08-31 @ 10:52:45
Postat av: Mormor

Det var ju väl att deb lille vovven hittat gem igen

2018-09-01 @ 14:46:10
Postat av: Hillevi

Äh! Skrev lång kommentar på paddan men det gick inte att skicka, måste uppdatera webläsaren, stod det. Allt är så JOBBIGT jämt! 😓
Vips ärså fin, ja Vitas också, bara det att så många kissar är röda här, nästan alla.

Hungrig blev jag, länge sen jag åt riktig pizza...

Hästarna ser glada ut över hagen och det skadar nog inte att Ninja springer bort lite sommarhull! !😁
Hm... det gäller mig också som haft det svårt med eländesvärmen. 😇

Svar: Hm, ja, saker som strular har en viss förmåga att hopa sig😕
Jag äter inte heller pizza ofta, P gillar det inte så jag såg min chans😁
Jag hade en kanske spekulant på Vitas men det verkar inte bli något och nu har jag tämt henne riktigt. Är faktiskt rätt sugen på att låta både Vips och Vitas bli innekatter....... fast fyra katter inne🙈
Ann Knutsson

2018-09-08 @ 21:13:14
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0