Höganäs

Idag har jag sytt upp 4 par jeans! 
Du förstår Hillevi att jag gör precis som du, hittar jag någon bra sort så blir det flera av samma😜 Fast dom två paren fick jag när jag fyllde år dom andra hade jag köpt innan
(null)

Trassel vet var man ska vara, helst hela tiden på icke hemmaplan - tätt intill mattes vänstra ben, det är bra, då är hon nöjd! Kanske inte heeela tiden muttrar hon något om, lite vägen kanske.... och nej Trassel, jag glömmer dig inte när vi ska hem, lovar😇
(null)

Dom andra två tröttar ut sig på trappträning, kanske sover dom till 8 imorgon med 😄 hoppas!!!!
(null)

Han var faktiskt rätt mör och så stadspromenad på det 👍
(null)

Jobbigt att sy!
(null)

Stackas Otto gillar inte Zack och inte symaskinen heller och han råkade bli fast just vid den, tror han oxå sover gott inatt 
(null)

Skulle bara lägga i kaminen😡
När katten är borta dansar råttorna på bordet!!! Och kattskrället låg i godan ro och sov i kökssoffan😡

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jadå Otto var så nöjd och sov hela kvällen och natten. Han hörde inte en gång reveljen i morse.

2018-02-23 @ 11:20:50
Postat av: Hillevi

Konstaterar belåtet att bordet ser ut som mitt (minus hund, för Kalle är för stor!)... men prima med jeansen. Hittar man några bra är det bara att fylla på. 😅

Svar: Bättre hyfs på Kalle!
Bordet har en viss förmåga att haverera rätt snabbt🙈
Ann Knutsson

2018-02-25 @ 09:16:22
URL: http://gyllensilver.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0